5 comments on “Hamzah Awang Amat: Pak Dalang yang Sukar Dicari Ganti

  1. Salam… saya nurul pelajar dari UiTM Shah Alam Malaysia dalam Ijazah Sarjana Muda Teknologi Percetakan. Saya berminat untuk mengetahui dengan lebih dalam mengenai tokoh Hamzah Awang Amat.. Untuk pengetahuan pihak yang terlibat, saya memilih beliau untuk dijadikan ikon lagenda dalam menjayakan tugasan pengajian saya…Sekiranya pihak yang berkenaan boleh memberikan infor dan koleksi gambar2 beliau adalah amat dihargai… Saya amat mengharapkan ada sedikit maklumat yang boleh saya gunakan dalam menjayakan tugasan saya sekaligus memartabatkan beliau pada mata pelajar2 Art and Design… Terima Kasih…

    • Saya hanya ada sedikit maklumat sahaja tentang Hamzah Awang Amat. Cuba cari buku yang diterbitkan oleh Kementerian Kebudayaan. Buku tu ada maklumat terperinci tentang tokoh berkenaan.

  2. assalammualikum.saya Muhammad Ibrahim dari sekolah seni johor bahru ingin mengucapkan terima kasih banyak-banyak atas maklumat yang diberikan ini.tetapi jika maklumat yang diberikan bergambar mungkin akan lagi memudahkan kerja….terima kasih….

Leave a Reply

